27 Жовтня 2020 р.

Канали зв’язку зі службою техпідтримки

news-img1

Вітаємо!

В цьому огляді ми хочемо розповісти про способи зв’язку з нашою службою технічної підтримки.

Наша служба технічної підтримки надає оперативну допомогу та консультації всім користувачам програми з понеділка по п’ятницю з 9.00 до 18.00.

В останні дні реєстрації податкових накладних/розрахунків коригувань в ЄРПН (15 числа та останній день місяця, якщо такі дні припадають на вихідний, святковий або неробочий день) служба технічної підтримки вирішує термінові питання з 9:00 до 16:00.

Надіслати будь-які запити щодо роботи програми або задати питання користувачі можуть до служби технічної підтримки в такий спосіб:

  • за номерами телефону: +38 (044) 206-13-78; +38 (068) 073-91-70; +38 (063) 799-78-68; +38 (066) 522-40-38
  • замовивши зворотній дзвінок зі сторінки нашого електронного магазину
  • напряму з програми через вбудований сервіс: пункт меню на головній панелі управління “Технічна підтримка – Задати питання”. Детальна інструкція. Зверніть увагу, під час виникнення критичних помилок в цьому ж пункті меню є можливість відправити протокол помилок “Технічна підтримка – Відправка протоколу” для аналізу та надання відповіді розробниками програми
  • на Форумі нашого сайту
  • на e-mail: help@am-soft.ua
  • у месенджер на нашому сайті, вікно месенджера знаходиться у нижньому правому куті сторінок сайту
  • у месенджер на сторінці Facebook
  • нещодавно було розроблено чат-бот для Telegram, в якому користувачі зможуть знайти відповіді на типові запитання з придбання послуг, налаштувань підприємства в програмі, тощо
  • у Viber
  • на нашому каналі Youtube під відео
  • завітавши до наших партнерів
Тож, як бачимо, існує широкий вибір каналів зв’язку для онлайн-консультацій, що значно спростить Вашу щоденну роботу!Повний перелік контактної інформації наведено на сторінці сайту “Контакти”

Вас може зацікавити