Програма надає широкі можливості для оптимізації роботи на всіх етапах подання електронної звітності:

  • формування звіту в програмі або імпорт з іншої програми;
  • підписання звіту за допомогою кваліфікованого електронного підпису (далі – КЕП) різних кваліфікованих надавачів електронних послуг згідно з переліком;
  • відправка звітів до численних контролюючих органів;
  • отримання квитанцій про стан виконання операції та повідомлень від контролюючих органів;
  • формування накладних (податкової, акцизної, товарно-транспортної) та коригувань у програмі або імпорт з іншої програми;
  • інтеграція з програмою 1С через СОМ-інтерфейс (можливість автоматичної масової передачі з/в 1С ПН/РК, ЄСВ, первинних документів, оновлення даних реєстрації в 1С на основі отриманих квитанцій, автоматичне масове формування вхідних документів і формування на їх основі документа «Отримання товарів і послуг» із необхідною номенклатурою на основі даних з Арт-Звіт Pro (інструкція);
  • отримання витягів з ЄРПН, автоматичний аналіз результатів запиту в ЄРПН;
  • обмін податковими накладними і коригуваннями між контрагентами;
  • обмін документами різних типів і форматів між контрагентами;
  • перевірка підпису документів – як вхідних, так і вихідних.

Швидке формування, імпорт і відправлення звіту

Основні функції та переваги Арт-Звіт Pro ǀ Арт-Звіт
оперативне оновлення звітних форм
Основні функції та переваги Арт-Звіт Pro ǀ Арт-Звіт
можливість працювати з кількома підприємствами одночасно
Основні функції та переваги Арт-Звіт Pro ǀ Арт-Звіт
автоматичне заповнення полів з ​​картки підприємства
Основні функції та переваги Арт-Звіт Pro ǀ Арт-Звіт
автоматичний розрахунок полів
Основні функції та переваги Арт-Звіт Pro ǀ Арт-Звіт
зручні підказки з допоміжних довідників
Основні функції та переваги Арт-Звіт Pro ǀ Арт-Звіт
можливість роботи з кількома звітами одночасно на одному екрані
Основні функції та переваги Арт-Звіт Pro ǀ Арт-Звіт
імпорт даних з інших програм, в тому числі з DBF (1C) формату для звітів ЄСВ та 1-ДФ
Основні функції та переваги Арт-Звіт Pro ǀ Арт-Звіт
арифметично-логічна перевірка звіту

Робота з відправленими звітами та отриманими квитанціями, навіть при супроводі групових операцій

реєстр відправлених звітів із зазначенням статусу звіту (прийнятий, не прийнятий, наявні помилки);
реєстр квитанцій і повідомлень;
експорт звітів у формат .txt, .xls та .pdf;
масове створення запитів на отримання податкових накладних і коригувань у рамках місяця;
можливість масового підписання та відправки множини документів в один клік;
взаємодія з іншими учасниками ринку програм електронної звітності в рамках обміну коригуваннями за допомогою сервісу обміну ДПСУ;
два шляхи відправки/отримання звітності: поштою та через WEB-сервіс за протоколом SOAP;
в один клік виконується опитування та прийняття вхідної інформації відразу по всім організаціям із поштових скриньок і WEB-сервісів;
масовий друк квитанцій з можливістю формування єдиного документу.

Автоматичні оновлення та резервне копіювання

Оновлення програми та шаблонів звітів у програмі відбувається автоматично. У разі, якщо за певних умов автоматичне оновлення встановити неможливо, існує спосіб оновлення як програми, так і шаблонів звітних форм у ручному режимі. Для цього необхідно завантажити та встановити відповідні файли пункту меню Інсталяція. Резервне копіювання даних відбувається автоматично під час закриття програми.
Основні функції та переваги Арт-Звіт Pro ǀ Арт-Звіт
Основні функції та переваги Арт-Звіт Pro ǀ Арт-Звіт

Наявність друкованих бланків,які не подаються в електронному вигляді

Для зручності користувачів у Арт-Звіт Pro додані бланки, які подаються до контролюючих органів у паперовому вигляді.Повний перелік бланків представлений тут. Детальна інструкція по роботі з модулем “Друковані бланки” розміщена на сайті за посиланням, також для наглядності додано відео-інструкцію.

Формування первинних бухгалтерських документів та обмін ними з контрагентами

Програма надає можливість формувати або імпортувати первинні бухгалтерські документи, такі як рахунок-фактура, акт виконаних робіт, видаткова накладна тощо, які можна підписати за допомогою КЕП/ЕЦП і відправити контрагенту за допомогою пункту меню Обмін → Надіслати файл контрагенту. Детальніше про обмін будь-якими електронними документами з контрагентами описано в Методичних рекомендаціях щодо роботи з модулем «Обмін з контрагентами: документообіг».

Термінальна версія призначена для одночасної роботи декількох користувачів з однією базою даних

Для одночасної роботи декількох користувачів існує ліцензія для термінального сервера. З вартістю ліцензій можна ознайомитися за посиланням. Вимоги до апаратної та програмної конфігурації наведені за посиланням. Детальна інструкція з налаштування термінальної утиліти.