29 Грудня 2020 р.

Графік роботи служби технічної підтримки під час новорічних свят

news-img1

Шановні користувачі!


Вітаємо всіх з прийдешніми святами та повідомляємо, що на період новорічних та різдвяних свят служба технічної підтримки буде працювати за таким графіком:

31 грудня 2020 – з 09:00 до 17:00 (робочий день скорочений на 1 годину)

З 01 по 03 січня 2021 – вихідні дні

04 та 05 січня – у звичайному режимі з 09:00 до 18:00

06 січня – з 09:00 до 17:00 (робочий день скорочений на 1 годину)

З 07 по 10 січня – вихідні дні

З 11 січня – у звичайному режимі з 09:00 до 18:00


Нагадуємо, що зв’язатись зі службою технічної підтримки можна в будь-який зручний для Вас спосіб:

  • за номерами телефону: +38 (044) 206-13-78; +38 (068) 073-91-70; +38 (063) 799-78-68; +38 (066) 522-40-38
  • замовивши зворотній дзвінок зі сторінки нашого електронного магазину
  • напряму з програми через вбудований сервіс: пункт меню на головній панелі управління “Технічна підтримка – Задати питання”.

    Зверніть увагу, під час виникнення критичних помилок в цьому ж пункті меню є можливість відправити протокол помилок “Технічна підтримка – Відправка протоколу” для аналізу та надання відповіді розробниками програми

  • на Форумі нашого сайту
  • на e-mail: help@am-soft.ua
  • у месенджер на нашому сайті, вікно месенджера знаходиться у нижньому правому куті сторінок сайту
  • у месенджер на сторінці Facebook
  • чат-бот для Telegram, завдяки якому користувачі зможуть дізнатись відповіді на типові запитання з придбання послуг, налаштувань підприємства в програмі, тощо
  • у Viber
  • на нашому каналі Youtube під відео
  • завітавши до наших партнерів

Повний перелік контактів наведено на сторінці сайту “Контакти”


Підписуйтесь на наш канал у Telegram та нашу сторінку в Facebook, щоб завжди бути в курсі останніх подій та оновлень програми.

Вас може зацікавити