Програма надає широкі можливості для оптимізації роботи на всіх етапах подання електронної звітності:

  • формування звіту в програмі або імпорт з іншої програми;
  • підписання звіту за допомогою кваліфікованого електронного підпису (далі – КЕП) різних акредитованих центрів сертифікації ключів згідно з переліком;
  • відправка звітів до Державної фіскальної служби України, Державної служби статистики України, Пенсійного фонду України, Фонду соціального страхування України та Міністерства економічного розвитку і торгівлі;
  • отримання квитанцій про стан виконання операції та повідомлень від контролюючих органів;
  • формування накладних (податкової, акцизної, товарно-транспортної) та коригувань у програмі або імпорт з іншої програми;
  • інтеграція з програмою 1С через СОМ-інтерфейс (можливість автоматичної масової передачі з/в 1С ПН/РК, ЄСВ, первинних документів, оновлення даних реєстрації в 1С на основі отриманих квитанцій, автоматичне масове формування вхідних документів і формування на їх основі документа «Отримання товарів і послуг» із необхідною номенклатурою на основі даних з Арт-Звіт Pro (інструкція);
  • отримання витягів з ЄРПН, автоматичний аналіз результатів запиту в ЄРПН;
  • обмін податковими накладними і коригуваннями між контрагентами;
  • обмін документами різних типів і форматів між контрагентами;
  • перевірка підпису документів – як вхідних, так і вихідних.

Швидке формування, імпорт
і відправлення звіту

Основні функції та переваги Арт-Звіт Плюс ǀ Арт-Звіт

оперативне оновлення звітних форм

Основні функції та переваги Арт-Звіт Плюс ǀ Арт-Звіт

можливість працювати з кількома підприємствами одночасно

Основні функції та переваги Арт-Звіт Плюс ǀ Арт-Звіт

автоматичне заповнення полів з ​​картки підприємства

Основні функції та переваги Арт-Звіт Плюс ǀ Арт-Звіт

автоматичний розрахунок полів

Основні функції та переваги Арт-Звіт Плюс ǀ Арт-Звіт

зручні підказки з допоміжних довідників

Основні функції та переваги Арт-Звіт Плюс ǀ Арт-Звіт

можливість роботи з кількома звітами одночасно на одному екрані

Основні функції та переваги Арт-Звіт Плюс ǀ Арт-Звіт

імпорт даних з інших програм, в тому числі з DBF (1C) формату для звітів ЄСВ та 1-ДФ

Основні функції та переваги Арт-Звіт Плюс ǀ Арт-Звіт

арифметично-логічна перевірка звіту

Робота з відправленими звітами та отриманими квитанціями, навіть при супроводі групових операцій

реєстр відправлених звітів із зазначенням статусу звіту (прийнятий, не прийнятий, наявні помилки);

реєстр квитанцій і повідомлень;

експорт звітів у формат .txt, .xls та .pdf;

масове створення запитів на отримання податкових накладних і коригувань у рамках місяця;

можливість масового підписання та відправки множини документів в один клік;

взаємодія з іншими учасниками ринку программ електронної звітності в рамках обміну коригуваннями за допомогою сервісу обміну ДФС;

два шляхи відправки/отримання звітності: поштою та через WEB-сервіс за протоколом SOAP;

в один клік виконується опитування та прийняття вхідної інформації відразу по всім організаціям із поштових скриньок і WEB-сервісів;

масовий друк квитанцій з можливістю формування єдиного документу.

Автоматичні оновленнята резервне копіювання

Оновлення програми та шаблонів звітів у програмі відбувається автоматично. У разі, якщо за певних умов автоматичне оновлення встановити неможливо, існує спосіб оновлення як програми, так і шаблонів звітних форм у ручному режимі.

Для цього необхідно завантажити та встановити відповідні файли пункту меню Інсталяція. Резервне копіювання даних відбувається автоматично під час закриття програми.

Основні функції та переваги Арт-Звіт Плюс ǀ Арт-Звіт
Основні функції та переваги Арт-Звіт Плюс ǀ Арт-Звіт

Наявність друкованих бланків,які не подаються в
електронному вигляді

Для зручності користувачів у Арт-Звіт Pro додані бланки, які подаються до контролюючих органів у паперовому вигляді.

Повний перелік бланків представлений тут. Детальна інструкція по роботі з модулем “Друковані бланки” розміщена на сайті за посиланням, також для наглядності додано відео-інструкцію.

Формування первиннихбухгалтерських документів та обмін ними з контрагентами

Програма надає можливість формувати або імпортувати первинні бухгалтерські документи, такі як рахунок-фактура, акт виконаних робіт, видаткова накладна тощо, які можна підписати за допомогою КЕП/ЕЦП і відправити контрагенту за допомогою пункту меню Обмін → Надіслати файл контрагенту. Детальніше про обмін будь-якими електронними документами з контрагентами описано в Методичних рекомендаціях щодо роботи з модулем «Обмін з контрагентами: документообіг».

Термінальна версія призначенадля одночасної роботи декількох користувачів з однією базою даних

Для одночасної роботи декількох користувачів існує ліцензія для термінального сервера. З вартістю ліцензій можна ознайомитися за посиланням.

Вимоги до апаратної та програмної конфігурації наведені за посиланням

Детальна інструкція з налаштування термінальної утиліти.